loading...

خرید لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

بازدید : 4
سه شنبه 8 اسفند 1402 زمان : 14:23

علائم پاره شدن تسمه تایم
تسمه تایم ممکن میباشد سوای هیچ آرم پیشین از شغل بیفتد. در سود چنانچه نقطه پايان ارتفاع قدمت این قطعه برای خودروی شما مجاورت میباشد، پیشنهاد می گردد هر چه سریع خیس مبادرت به ردوبدل آن نمائید. ناگفته نماند که گاهی خودرو به شما هشدارهایی درین ارتباط با فرسوده شدن آن می‌دهد.

انواع تسمه تایم و لوازم یدکی هایما در مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

در حالتی‌که که به‌این علائم اعتنا ای نداشته باشید؛ شاهد پاره شدن تسمه تایم خوا‌هیم بود. علائم پاره شدن تسمه تایم به طور تحت میباشد:

خموشی شدن موتور خودرو:
از آنجایی که تسمه تایم مسئول محافظت فرصت بندی ظریف تلاش موتور خودرو میباشد، با آغاز فرایند وخیم شدن و در غایت پاره شدن تسمه تایم ، مجال بندی موتور شما در گیر اختلال می‌شود. این دستور میتواند فساد بدون شوخی در موتور ساخت‌و‌ساز نماید.

از آنجایی که‌این نوع از تسمه نمی تواند گرایش بادامک و گرایش لنگ را دقیقاً همان گونه که می بایست هماهنگ نماید، خطر گشوده و مسدود شدن سوپاپ شما در طول نامناسب یا این که تزریق سوخت بوسیله پمپ بنزین به درون محیط در طول نامناسب، وجود داراست. این دستور میتواند سبب گردد جرقه در طی خطا صورت داده یا این که به هیچ وجهً رخداد نیفتد. دقت داشته باشید که حریق سوزی مداوم موتور می تواند باعث به جراحت به موتور شما گردد.

خلل در شروع زدن خودرو:
این آیتم دلایل بخش اعظمی دارااست ولی اکثر زمان ها به‌این استدلال فیس می دهد که کارایی موتور خودرو در طول بر افروخته شدن به صدق ایفا نشود.

لرزش های شدید:
این مشکلی میباشد که می‌تواند به دلایل مختلفی در خودرو شما چهره دهد، البته تسمه تایم می‌تواند یک کدام از این کارداران باشد. زمانی که ماشین خویش را پر‌نور می‌کنید و موتور استارت به شغل می نماید و هنوز جنبش را آغاز نکرده اید، این طور به لحاظ می‌رسد که موتور رنج متعددی را تحمل می نماید(به اصطلاح ماشین اجبار میزند.).

ممکن میباشد که بتوانید لرزش موتور را در کابین شم فرمایید و مطلقاً پیش از آن که با خطر پاره شدن تسمه تایم مواجه گردید، می بایست به آن اعتنا فرمائید.

نشت روغن:
زیر قوانینی ممکن میباشد روغن از فضا پوشش تسمه از نوع تایمینگ استارت به نشت نماید. وقتی که‌این رخداد بیافتد، میتوانید روغن را در محل قرارگیری موتور مشاهده کنید. مشکلی که راجع‌به این قطعه و خطر فرسودگی و پاره شدن آن در این باره، وجود داراست این میباشد که ممکن میباشد روغن روی تسمه هم نشت کرده‌باشد.

این فرمان میتواند سبب فرسودگی بسیار سریعتر این قطعه خواهد شد. همینطور قابلیت و امکان غیر وابسته شدن دندانه ها از تسمه تایم وجود دارااست که‌این فرمان عواقبی به‌دنبال داراست. به صورت نمونه دندانه ها می‌توانند گردش صحیح روغن را مختل نمایند، براین اساس خودرو شما در معرض خطر گرم شدن بیشتراز حد موتور قرار می گیرد و موجب مشکل در کارایی آن می‌شود.

گرم شدن موتور:
این آرم به طور بی واسطه در پاره شدن تسمه تایم اثر ندارد ولی در صورتی دمای خودرو هنگام فعالیت کردن بیش تر از حد معمول باشد،می‌تواند سبب ساییدگی ناخواسته این نوع از تسمه خواهد شد و در غایت پاره شدن تسمه تایم را به‌دنبال داراست.

صداها:
صداهایی که خودرو شما ایجاد می نماید مدام آرم خیر و خوبی از غلط بودن چیزی میباشد که می بایست از آن مطلع باشید. معمولا راننده ها با صدایی که خودرو در وضعیت معمولی ایجاد می نماید، آشنا می‌باشند.

هنگامی قسمتی از موتور خودرو استارت به ایجاد صدای جدیدی می نماید، می‌توانید به منبع آن نگاه نمایید تا در راستای برطرف کردن این صداها، اقدامات ما یحتاج را جاری ساختن دهید. در حالتی‌که تسمه تایم شما در درحال حاضر فرسوده شدن باشد، ممکن میباشد صداهای نامتعارفی را تولید نماید که مشابه به صدای تیک تاک میباشد.

این صدا بسیار تکرار میشود و شباهتی به صداهای بی آلایش که از موتور خودرو شنیده میگردد، ندارد. در فیض در هنگام پر‌نور کردن ماشین بدین صداها دقت نمایید در غیر این شکل شاهد پاره شدن تسمه تایم و آمدن صدمات دورازشوخی به موتور خودرو خواهید بود.

همینطور این پتانسیل وجود دارااست که این نوع از تسمه هنگام از فعالیت افتادن، صدای جیرجیر ایجاد نماید. صدای جیرجیر ممکن میباشد برای تمامی تسمه ها باشد و مختص تسمه‌های تایم وجود ندارد، ولی در حالتی که صدای جیرجیر به‌طور متناوب شنیده می گردد، ممکن میباشد تسمه از نوع تایمینگ در گیر ایراد گردیده باشد. این خلل ممکن میباشد به دلایل مختلفی مثلا عجله بیش تر از حد یا این که حتی ترمز بیشتراز حد چهره دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 208
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه